free show yang memalukan :D

aish ! tak pasal pasal tadi aku kena buat 'free show' dengan kenkawan aku yang lain . bapak macam mangang + memalukan ! err !! nasib baik time to budak2 yang amik result spm sudah balik . nak tahu tak apanya free show itu ? free show itu ialah KENA BARING KAT PERHIMPUNAN MASA TENGAH HUJAN BERSAMA KADET-KADET BOMBA YANG LAIN DAN DI PERHIMPUNAN ITU BERPASIR ! ya allah !! panas taw baring kat atas to and MEMALUKAN !!! , cikgu amiruddin lhaa yang denda kitaorang macam to . tak sangka kan cikgu yang kita 'nampak' baik to boleh jadi sekejam to , HAHAHA :D btw aku tak kesah punn . yelah kan , salah kitaorang jugakk sebab tak bawak buku log . cuba kalau kitaorang bawak mesti takde hal punya lhaa ! alarh , masa aku pkbm dulu punn lagi terukk kott . kena BERKAWAD PANAS-PANAS lhaa , REDAH HUTAN lhaa , KENA BUMPING TENGAH PANAS lhaa and macam-macam lagi . kadang to , aku rindu dengan semua aktiviti masa pkbm dulu . memang best lhaa even kalau buad salah siked macam 'ada pertandingan peringkat negeri harito , kitaorang tersalah cara untuk amik medal . so , kenalah bumping di tengah-tengah matahari yang terik' . fuhh ! memang gila lhaa tapi syokk !! kepada cikgu amiruddin , terima kasih banyak-banyak kerana telah lepaskan rindu saya kepada PKBM :)

p/s : weyy ! nak demam ni kena baring hujan kat perhimpunan :'(
maaf lhaa , tak tahu nak taruk gambar apa :)

0 luahan kritik:

Post a Comment