Terbaik dohh :)

sudah lama tak lepak dengan sue , rindu rindu rindu ! dulu masa tahun lepas , kitaorang lhaa paling otai sekali taw *eceyh , otai lhaa sangat :P masa tahun lepas , apa-apa perkara yang kitaorang nak buad mesti kitaorang buad sama . contohnya :

* ponteng masa cikgu hayati
* gelak besar-besar'
* cari pakwe sama-sama
* story-morry masalah masing-masing
* round-round satu Gemas
* kadang2 to , ada jugak gaduh tapi kejap jee

dulu ingat lagi , gaduh sebab mohd safiuddin lebih familiar dipanggil sebagai 'Epul' . dulu-dulu lhaa kan , sue pernah couple dengan epul . tapi lepas dha putus to , epul mintak couple sama aku so di waktu tengah kesunyian to aku 'accept' je lhaa request . masa to aku tak tahu sue pernah couple dengan epul , dha lama2 couple dengan dia baru aku tahu yang sue to 'ex' nya si epul . sue dengan aku punn gaduh sebab epul tapi sejap jee gaduh :P sebab , epul to kejam ! dia couple dengan aku sebab nak sakitkan hati sue jee *tapi epul to sweet taw :P dah lama lama lama to , aku punn oke dengan sue and kitaorang ingat nak buad 'hancurkan hidup lelaki itu' tapi bila difikirkan balik ( kejam lhaa pulak ) herm , dah lhaa ! tak mo cite panjang nanti nangis pulak aku balik sebab ingat sue menangis dulu . jarang nampak sue menangis taw ?!

p/s : sue , aku sayang kat kau dohh =.='

Asyu Stella's II ILYFDM !

0 luahan kritik:

Post a Comment