ibu , i'm already 15!!

huh !! hari ini atau menmalam bute ni aku nak menceritakan tentang ibu saya . i know , saya ni anak perempuan yang pertama . everything yang aku buat or nak pilih or nak bf semuanya ibu aku yang akan memilih . herm , kalau nak beli baju pulak mesti dia jee yang pilih . kenkadang to rasa fedup punn ada ! tapi , bila diingatkan balik dia ibu aku tak kesah lhaa . kalau pergi sekolah kan , sampai dia naik atas sekolah tu dia hantar aku . kalau aku ada training netball , nanti mesti dia tunggu jee aku kat field . tak kesah lhaa dia nak buat aku macam to tapi aku dah 15 and boleh berdikari and i know jugak yang dia sayangkan aku :'( herm , harap2 lhaa lepas ni dia takde lhaa nak kongkong aku macam to . tengok kenkawan aku punya ibu , takde lhaa macamto . ITS SOKEY asyu !! she's you're mom right ? so please be patient okayy ??

0 luahan kritik:

Post a Comment