Adek !! Jahat !


Hello moshi moshi , this is my brother and sister picture . Yang sebelah tu nama nya Alyah dah yang lelaki tu pulak Zarif . Nampak jee dalam gambar berpakat tapi sebenarnya selalu bergaduh Hee :D Cerita kali ni bukan nak tunjukkan gambar tapi nak cerita pasal kenakalan budak berdua ni .

Aku : Alyah , amikkan akak remote control Astro tu .
Alyah : Nah ! Akak , bagi ni kena ada upah taw ?
Aku : Ape eh dek ?

Kemudian Zarif dengan Alyah pun berbisik , sudah beberapa lama minit buat discussion akhirnya Zarif punn berkata-kata dah macam dalam buku cerita pulak .

Zarif : Akak ! Akak ! Akak ! Alyah cakap dia nak main games Plants vs Zombie kat dalam laptop akak .
Aku : Ah !! Takde de , nanti rosak laptop Akak .

Mula lah muka masing-masing muncung , tapi aku tetap dengan pendirian aku . Tetibe jee lepas Zarif cakap , semuanya jadi diam kat dalam rumah . Aku tercari-cari mana laa diaorang , dan selepas telah survey satu rumah . Rupa-rupa nya diaorang ada kat dalam bilik aku sedang cuba untuk mencapai barang kesayangan aku iaitu Mr.T aku . !! Aku nampak Alyah tengah pegang gunting . So , tak perlu laa aku terang laa kan apa yang diaorang nak buat . Pikir sendiri laa !! Sakit hati nak cakap !! Err , aku hanya mampu memandang saja waktu tu . Sebab kalau marah , habis laa aku kena marah dengan ibu sebab kedekut pinjam laptop . Apa lagi , menangis tak berlagu aku malam tu sebab bantal busuk dah takde :'(

Maaf laa , kalau ada ayat gantung . Cik ni tak pandai sangat karangan . Dah penat dah ni , byebye All :)  

0 luahan kritik:

Post a Comment