cinta ini amat BONGOK !

assalammualaikum semua :)
huh , cerita harini nak aku ceritakan pasal kisah cinta aku laa .
 
FIRST
dah dapat bf yang TRENDY , EXCELLENT and PANDAI buat hal laa pulak .
elok-elok sudah aku sayang sama dia , dia macam nak taknak jee layan aku ? sape tak marah kalau mahu dilayan macam tu ? semua orang sakit hati kan ? aku ada hati dan perasaan !! berjuta kali aku calling and texting dia tapi dia takdak jaa sama aku . aku sudah mula risau dengan dia . first tu tak terpikir laa yang NEGATIF lastly terpaksa aku pikir jugak . MAAF LAA KAWAN :) 


SECOND
okay kali ni memang macam 10x juta kali amatlah bangang !! dah elok-elok jugak aku sama dia . andthen dia tetibe je nak putuskan hubungan alasannya his mother marah sebab couple dengan aku and dia kena struggle betul-betul untuk PMR . kadang rasa pelik taw ? tapi tak mustahil semua alasan aku . dalam hati aku berkata-kata : eley , yelarh tu . entah-entah dah ada gf lain kott . tak payah laa nak buat cerita semak samun

THIRD
dah !! aku malas nak cerita , untuk sebulan ni 2x kali jea aku bercouple . lepas ni dah tanak lagi dah . dah muak and bosan and jugak menyakitkan hati . After this , no more couple !!

                                                                                                                             nur syuhada :)   

 

2 comments: