Couple ? Apa itu ?

Assalammualaikum , harini kita nak cerita pasal cinta dah macam cikgu pulak . Asyu tahu ramai yang sudah marasainya , kan-3 ? Tak payah laa tipu , Asyu sudah sedia tahu pasal semua ni . Asal tengok muka jee , dah tahu dah koranx pernah bercinta ke tak .

sewaktu bersama

 Tengok tu ! Binatang pun pandai bercinta taw , HAHAHA XD biasanya , sebuah percintaan akan di mulakan dengan sesuatu yang berhuruf  COUPLE kan ? Herm , tak payah cakap Asyu je laa , koranx pun sama jee 2x5 dengan Asyu . Hee , saje nak menyakat sebenarnya  :P Kalau couple tu , mana-2 pergi dia mesti ada . Kalau borak siked dengan laki lain mula laa nak buat perangai . Tanak contact langsung! Kadang tu fedap jugak kan ? Hee :D

Kalau gadoh pulak ?


If gadoh pulak ? Selalunya disebabkan cemburu yang terlalu buta , HAHAHA haiyo , macam Asyu cakap kat atas tadi , tak boleh nak ada macam kawan lelaki rapat . Dia boleh buat macam tu , kita pulak yang nak di marahnya sebab buat macam tu .Kadang COUPLE ni perlukan ruang untuk privacy jugak . So , pandai-2 laa control cemburu buta anda itu .

Barangan couple 

 Selalu nya , couple mesti ada jee nak barang sama untuk menunjukkan KASIH SAYANG  mereka itu . Biasa laa , dah couple kan ? Mesti nak semuanya sama supaya masing-2 tahu si dia itu Copyright untuk koranx .

Berdate , best eh ?


Aww , romantic kan ? Kenapa laa takde sape buat Asyu macam ni ? nak berangan kejap :P Okay , biasanya , untuk satu couple hubungan yang serious mereka akan berdate . *ehm , kat tempat terbuka jee :D Dengan cara itu , mereka akan lebih mengenali antara satu sama lain dan dapat memahami sesama sendiri .

Wedding <3

Kalau dah bertahun couple tu , married je laa . Jangan tunggu lama-2 Nanti dikebas orang . Dan bagi yang tanak kahwin , dia couple tapi tanak married . Segera laa sedar , sebab anda akan menyeksakan seseorang yang sudah terlalu mencintai anda .




HAHAHA XD Ini laa cinta sejati Asyu . Yang takkan pernah pudar kasih sayangnya dan takkan pernah putus dengan hubungan kami ini . ily Hazim :D

Sekian , Terima kasih :)

0 luahan kritik:

Post a Comment